26

kampania domo+, czyli o tym jak pokazać twarz

Domo+ promuje się hasłem „masz przemeblowane”

Wystartowała kampania promująca kanału wnętrzarskiego Domo+ pod hasłem „Masz przemeblowane!”. Akcji towarzyszy konkurs z nagrodą finansową na metamorfozę pomieszczenia.

 

Wirtualne media, strona www  04 / 2017

 

 

Domo+ rusza z kampanią „Masz przemeblowane!” i konkursem

Pod hasłem „Masz przemeblowane!” wystartowała nowa kampania reklamowa Domo+. Akcja promocyjna poświęcona jest VI sezonowi programu Tomasza Pągowskiego „Remont w 48h”. Kampanii towarzyszyć będzie konkurs, w którym nagrodą główną jest 40 tys. zł na metamorfozę wybranego pomieszczenia.

 

Madia2.pl, strona www  04 / 2017

 

 

 

Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności".